• oficial FebOsix

    .

My Story

Posted by FebOsix On 13:34 2 comentarii

Numele trupei "FebOSix" reprezinta luna si anul in care s-a format aceasta trupa (februarie 2006), stilul abordat de noi este heavy metal/hard rock.Avand in vedere ca trupa exista de 3 ani am adunat impreuna ceva concerte si in acelasi timp si ceva schimbari(de membrii,poate chiar si de stil muzical),ultimele piese lucrate fiind ceva mai diferite decat cele ce sunt aici.Veti avea surpriza sa constatati ca piesele suna mult mai comercial si nu mai suna chiar a anii 80.La nivel de membri speram sa nu ne mai schimbam si sa gasim o formula care sa tina!!!in rest....ce sa va mai zic....nici nu mai stiu!!Aaaa da mi-am amintit!Pai noi trupa vrem sa incepem sa scoatem capul in lume cum se zice,adica sa incepem sa concertam in toata tara in cat mai multe cluburi si festivaluri ,sa ne facem cunoscuti si in tara ,nu doar la nivel de judet!!!!Pentru asta logic ca vrem sa tragem tare fiecare si sa facem un repertoriu cat mai vast!!Sper sa avem in curand ocazia sa va prezentam ultimele compozitii ale noastre!!in rest.........ce sa mai zic.......sincer,am zis cam tot ce am avut de zis, mai departe va lasam pe voi...........

2 Response for the "My Story"

  1. FebOsix says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  2. FebOsix says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu